۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۷۵۲۴۵۸

فراخوان ارشد نظامی ارتش در استان قم‌ برای حضور در انتخابات 

فراخوان ارشد نظامی ارتش در استان قم‌ برای حضور در انتخابات 
کارکنان انقلابی و ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه با سایر نیروهای مسلح همواره برای دفاع از نظام و کشور در صحنه حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرگزاری رسا، ارشد نظامی ارتش در استان قم‌ مردم را برای حضور در انتخابات دعوت کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران اسلامی

جمعه یازده اسفند ماه که مظهر بلوغ سیاسی و اجتماعی و مردم‌سالاری دینی است از راه رسید.

بی‌شک دشمنان  انقلاب اسلامی این حریت و آزادگی و این بصیرت و دلدادگی را برنمی‌تابند و تمام تلاش خود را در دلسرد کردن مردم از مشارکت حداکثری در انتخابات به کار گرفته‌اند، مردم ما خوب می دانند که این حضور، خط بطلانی بر یاوه سرایی ها و دشمنی های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است از این رو ارشد نظامی ارتش در استان قم مردم شریف ایران اسلامی را دعوت می کند در پاسخ به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای نسبت به حضور حداکثری در انتخابات اهتمام ویژه ای داشته و با ناامید کردن دشمنان، رضای حضرت حق را به دست آورده و با انتخاب اصلح، در تحقق مجلسی قوی، پویا، انقلابی، مصمم و شجاع سهیم باشند.

هرجا امام و رهبری معظم انقلاب دستور و فرمانی دادند، و مسیری برگزیدند ارتش جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم اطاعت بود، آنگاه که امام فرمود و در وصیت‌نامه خود تأکید کرد که نیروهای مسلح در احزاب، گروه‌ها و جناح‌ها و در بازی‌های سیاسی وارد نشوند، ارتش امتحان بسیار خوبی را در تاریخ انقلاب از خود نشان داد. ارتش تنها مظهر اقتدار ملی نیست،‌ارتش مظهر نظم و انضباط، مظهر مدنیت، سلامت اداری، سلامت اقتصادی، فراجناحی بودن و فراحزبی بودن، اسلامی بودن، دینی‌بودن و ملی‌بودن است.

کارکنان انقلابی و ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه با سایر نیروهای مسلح همواره برای دفاع از نظام و کشور در صحنه حضور خواهند یافت و پای صندوق های رای مایه آرامش ملت می باشد.

ارسال نظرات